The week to be worked in the garage, to take care of his brothers and sisters as if he was their father, it is Greg's everyday life, aged sixteen. So, when Sunday arrives, he offers himself one day at the seaside with his girlfriend. It is a sunny dayl, they are in love, the day begins as a dream.