She is not free, but in her haughty, distant, sublime perfection, she is everything. Unbearable. Only one option remains for him: to reduce her to nothingness. Break her. Debase her. Destroy her beauty. Tear her to pieces. Shapeless, painful fragments to be thrown into a trash compacter. This is not a new story, but let us tell it differently.