Crowns District, in Paris. Jahid and Sam, landing neighbors and pupils of the same class, are not companions for all the same. Because of a commonplace incident, they are going to see themselves gathered around a dilemma that they have to resolve with their reflexes and spirits of children, crossing then the barriers with which they grew up with until then.