The story of an encounter. The story of a soldier involved in a war that he doesn't believe is right. The director Penny Allen crosses paths with Sergeant R. in a plane that is taking her from Paris to the United States. Sergeant R. is on his way back from Iraq and heatedly talks about rocket fire he's experienced. He shows Penny images that she refuses to look at. They separate when debarking from the plane, but she later receives other images sent by Sergeant R through the post. She decides to see him again to record his words.