Fernand is now an old bandit. He's tall, hunched, with a warm gaze and expression that is sometimes cheerful, sometimes suspicious. Depending on the atmosphere of the Château Rouge-Goutte d'Or peninsula in Paris, he remains sitting on his throne, at the Petit Myrha bar or at the Atlas. He wants to be deported.