Michel Muller triumphs at the popular Dejazet Theater in Paris in his one man show. He signs autographs and even Luc Besson asks him to write the screenplay for a film that he'd like Muller to direct. However, when he accepts that a team of reporters follows him 24/7, his life is turned on its axis...