Raed has a headache, both literally and figuratively. It stops him from working. He decides to seek help and goes to the psychiatric unit at Ramallah Hospital. You got it: Raed is Palestinian, he's also a film director. He lives in the West Bank. The head of the psychiatric unit promises to cure him over 20 sessions. The consultation room is separated from an adjoining room by a two-way mirror. It is set up this way for the training of interns. It will allow Raed to film his therapy and the spectator to penetrate the psyche of this strange character, a kind of Palestinian cousin of Woody Allen, and to discover his world.