In order to confront the ghosts that haunt him, Palestinian director Raed Andoni assembles an eclectic group of ex-prisoners to build a replicate of Al-Moskobiya, Israel’s main interrogation centre, where he was himself jailed at age 18. From fragmentary memory, day after day, they give shape to the interrogation centre they all experienced, and re-enact its stories. As the walls of the cells rise, the tongues and the emotions loosen.