The time for the final assessment (globally considered to be disastrous) has come. Karl Zéro and Michel Royer offer Dubya the possibility of explaining and defending himself, thanks to the talents of impersonator Jim Meskimen.
Zéro and Royer didn't write this incredible plot: it is a true and terrifying story, in which all we inhabitants of the planet are the most unwillling heroes.