Loguivy-de-la-Mer, small fishing port in the Côtes-d'Armor. According to the seasons, the village lives and dies. We circulate, we cross each other and the nature continues. A single thing cuts the perpetual cycle: the work. That of the fishermen, that of the workers. Because it is necessary to do what they have to do. In time lag, they work in the autumn, winter, spring and summer.