I don't like it when people feel sorry for me. I prefer having fun. When people have tried to commiserate with me, for thirty years I've responded: "I don't have a father, but so what, that's the way it is. I've got a photo."
She's proud because I'm blonde like he is, while everyone else has brown hair and dark looks. But me, I'd prefer to by like everyone else.
That's why I do stupid things, like guys do, so as to resemble them, to be more Italian than they are. Stupid artist things, as my godfather says. I'm his favorite. And he's also my favorite.