After losing his job, thirty-five-year-old Serge vegetates, going from odd jobs with no prospects to job interviews that don't pan out. His situation deteriorates a little more every day. He then replies to a mysterious ad. Attracted to the good salary promised in the ad, he decides to go for an interview.