It's 1977 and Stella Vlaminck begins her first year in a prestigious Parisian secondary school. Home for her is a boisterous working class café on the edge of Paris. This is a chance. Can she make it? That's the premise of this buoyant, touching autobiographical film by Sylvie Verheyde, which has to be one of the best movies made from the point of view of a pre-teen girl...