They live with their mother... In Arcueil, a Paris suburb; Loïc takes the train. He wants to get to Paris, fast. Sophie doesn't know what she wants, but she wants something. She walks into big brother Loïc's life, just for a look. Waiting on the other end is Vincent, the trafficker, Loïc's buddy. Sophie will fall for him. Loïc will never forgive himself. She moves forward, he too, but in opposite directions. They share the same fighting spirit. Back in Arcueil, Tony and Virginie have also learned to fight. And even if the choice of arms is not theirs, they resist: "Our life is a journey into winter, into night. We seek our way through a sky where nothing shines". Sophie calls that love.