Amai lives in the childish realm of the widow Uition. She accidentally discovers the way to become adult. On her fifth birthday, she makes up her mind to conquer her maturity and escape the pueril power of the family home. She bravely ventures out to discover the kingdom’s secrets and to encounter strange characters.