Shot a few miles from the place where the triple murder took place 140 years earlier, this film would owe a great deal of its singularity to the fact that most of the roles were played by local farmers.
Today I’ve decided to return to Normandy, to meet these ephemeral actors of that film. Thirty years have gone by…”