Audrey and Renaud are students at an art school in Nice. Audrey asks Renaud to act as a guinea pig, along with her, for a strange test imagined some fifty years ago by Alan Turing, the British mathematician who pioneered artificial intelligence. To help them, Audrey has also asked Professor Claude, a Turing specialist, to participate. Can machines think? Surrounded by computers, the trio launch into a series of questions and answers.