Catherine says that being a woman is a total bore. She says that her breasts hurt and she can no longer run like she did before. She also talked to me about painful periods. For her, a woman is just a bulky creature who bleeds all the time. But I don’t know if I should believe her. It’s too horrible! The passage from childhood to adolescence, performed by adult actors.