“It’s a story about Raoul, a young man living at the beginning of the 21st century, who is part of the most fragile, unnecessary and appealing fragment of society. He goes from woman to woman, looking for love that seems unobtainable. But then he meets Jeanne, destined for freedom and tragedy…”