Benoît wakes up one Sunday at midday, stretched out on a rug in a lounge in a house of people he doesn’t recognize and who are busy putting everything back in order around him. He vaguely remembers that he came there the night before in a car with some buddies, then he fell down, drunk, among a dancing crowd.