That morning, Tarek, absent mindingly was cutting roses. He had had a bad night. There was nothing that let him plan for the future. And all, for him to slowly be paralyzed. That morning, Tarek was cutting roses, Whwn what shoulld happen happened. And things slooowly started to change.