Michale is a thirty-year-old Israeli. She works with her father in a Tel Aviv accountancy firm which, among its other clients, handles the affairs of important religious institutions. Michale has been cheating on her husband for several months. Her daily life is divided between her child, husband, work and her lover. Her life is turned on its head the day she learns of the latter’s tragic death.