Marie-Do has been giving in to her husband’s tiring demands for several years now… but her patience is wearing thin and she’s about to reach breaking point. Her encounter with Antoine, her charming and witty lover is opening up new horizons. Her husband did well to lose her … but he needs to do even better to win her back!