Hiroshima. A story that can’t be told. Masako’s story begins in Hiroshima, although she doesn’t know it. She has forgotten who she was. After a 24-year absence, Ai, her mother, finally finds her again. Ai, Masako and Natsuki, Masako’s daughter, return together to Hiroshima to reconstruct their story.