Seymour, a young American, arrives in a city in Eastern Europe. He's accompanied by Roscoe who has come to negotiate the buying and selling of men and women.
Seymour encounters Melania, one of Boyan's 'girls'. Boyan controls the people smuggling trade. Fascinated, Seymour wants to possess Melania, but the price he has to pay is tremendous: betray Roscoe. Seymour accepts the deal. Roscoe is eaten by dogs. Seymour must then affront a new life.