A mother holds his son by the hand. A couple makes easy love. Parents linger. Traveller look for a cab. Others for a hotel. People pass. Everyone moves. Everyone lives. A day like any other. Yet the threat becomes clearer. These innocents don't suspect the dangers that threatens...