Marc Keller, evening newsreader on TVI, is preparing his daily bulletin. Today, January 5, 1999 : 9 000 dead in Baïdoa. His wife, Diane Miller, a photo reporter, is working in a war-torn country. It's 8 p.m. As Marc professionally announces the death of 9 000 Somalians, he suddenly learns of his wife's death.