Fanny is a few years younger. She is a laughing, moody person, charming and volatile. She likes to live in the light. She is pained by the gray areas, the chiaroscuro, the half-truths, the bouts of withdrawal, the haziness, the distances that exist between two people. She believes in grace, the beauty of things, the gifts of life. She's never thought unhappiness was particularly thrilling or interesting, it's just the price you have to pay for being very happy at other times. So even when she cries, it's out of a taste for happiness.
After seven years of life together, Jacques and Fanny were out of love and out of imagination. A year ago they agreed to split up. They still see each other, though. They even live across the street from one another. They're still the best friends.