I like to think that when I’m asleep at night, sorcery is busy all around me, digging unseen tunnels in all directions between thousands of unsuspecting senders and receivers. Spells are cast. Poison goes to work. Souls are robbed of the parasitic pseudo-consciousness that lurks in the unsupervised recesses of the brain. There is drum-playing almost every night. It never wakes me up. I hear the drums and work them into my dream, like the nocturnal wailing of the muezzin. Even if I am in New York in my dream, the first “Allah Akhbar” erases the scenery and shifts what happens next to North Africa. And the dream goes on.