Two young women, who have nothing in common, are on the run. One is a 20-year-old striptease dancer who reigns in the world of her Parisian cabaret and dreams of entering a dance academy. The other is a waitress looking for a job somewhere or other and dreams of being part of the theater world, in all its forms, without ever really acknowledging this desire.
Following a violent argument with Juliette, the stockholder and boss of the cabaret, which leads to her death, the striptease artist takes the waitress under her wing and accepts to take her far from Paris, by stealing a car.