The spectator accompanies Jeanne on a journey through the places that have shaped her life, from a youth torn apart by a tragic accident involving her fiancé, an adulthood scarred by living with a madman, and finally to her solitary old age. The characters in Jeanne’s life are reflections of her own destiny.