Young Rebeca's carefree world collapses after the world financial meltdown and her father's sudden death. Before his death, however, her father leaves her some booty resulting from his extorsions - which the bank he swindled also wants to retrieve. Young Tino, a kind of dogsbody journalist in a local television, takes things in hand for the bank. He introduces himself to Rebeca, pretending to be someone else, to seduce her, but falls in love with her instead. Rebeca is alone and tries to win back her former social position, while Tino struggles to get out of his professional and economic quagmire, prepared to do anything to do so. Face to face, Rebeca and Tino are two hypocrites who want to use love to treat the moral wounds of greed. Convinced that desire and passion will resolve their latent antagonism, both hide their true intentions from the other, while mistrusting each other right from the start. A pernicious game that neither is ready to give up, and although it is ambition that blinds them, it is the very thing will make their love impossible.