It is the night. A man runs between cars. He looks for somebody. He gets in his car and starts in whirlwind. We are in Italy. Suddenly he cries. Lise and Paul go to Rome for a friends wedding for whom the friend in question waits for the ceremony. But the couple are going to fall a part on the way.