After Helena Werner (Alexandra Stewart) hires the pushy, aggressive Milo (Robin Renucci) as her private secretary -- she almost has no choice in the matter -- things start to happen. Helena is already a recluse since her private nurse and her "kept" boyfriend are her main social contacts. But now the arrogant Milo cuts her off from the world even more. When a friend tries to invite Helena on a trip abroad, Milo murders him by crushing his head with his bare hands. Meanwhile, Helena continues to have nightmares about the suicide of her late husband who killed himself after he discovered she was unfaithful. Later on, Milo's savagery increases, and there seems to be no way out for either Helena or her nurse.