Alexandre Jardin is a generous, crazy guy who drives you nuts. He leads you into this incredible world, without an ounce of negativity. He’s like a ray of sunshine. Along with Besson, he’s one of the people I’d always wanted to meet. He’s a kind of hurricane, living life at 120 miles per hour. With “Le Prof” he wanted to give people a gentle shake, make them wonder about their lives, see if it matched what they’d imagined. It’s good to get a little shove every now and to spur you on.