Alice has never seen her father. When her mother tells her that he is one of France's top music producers - for such stars as Ophélie Winter - Alice leaves Marseilles for Paris and buys a ticket for a dance music show where she hopes to meet him. Once there, she realizes that she wants to be a singer. She uses her talent to show that she is made for it... but soon discovers the other much less glamorous side of show-biz. After setting off as a child looking for her father, Alice discovers her identity as a woman, the thrills of the stage and the love of her fans.