"What is sex for? For pleasure? For bonding? For reproduction? Is it to please yourself or your partner?
OUI is a film in which everything is beautiful, given that its nine heros have the elegance to be true, to fundamentally question themselves.
OUI says NO to the depressive vision which dominates public discussion of sex since AIDS has gotten into our brains.