Little did Philippe Robin know that missing his plane in Bombay that day would be the start of a nightmare. As he waits in Moscow airport for his onward flight to Paris, a beautiful young Russian woman comes up to him and offers to show him "the real Moscou". He succumbs to Oksana's charms as she leads him from bar to night club and from vodka to champagne. Then Oksana slips a pill into his drink and down he goes...