No words, just landscapes, music and sounds. The erotically strange birth and death of bees. The faces of man which are overpowering with their solitude and serenity. Travelling from one to the other, a man looks at them. He becomes their double. At the end of the journey, the man is definitively alone, isolated in an organised, working, cruel society which ressembles the world of the bees the film shows us.