The world has gone to pieces. An endless nightmare has swept through the whole town. Existence no longer follows the rhythm of time. Terror is omnipresent, like background noise. Andreas tries to face having lost his own foundations. The ties that to his bind him close friend Abel are now strengthened, now loosened ; interwoven by a past that is out of reach, a present that has no meaning and a future reduced to nothing. The life of the other characters reveals itself through them. Each one following its own destiny, like a symbol that has lost its bearings. Confronting violence and the end of time is the only way for them to find a reason of getting out of that error their history made. But what fault could they blame themselves for? There isnUt really any. What can any possible salvation be linked to?