1587, 1642, 1789, 1995, times change and Connor MacLeod, the Highlander, remains immortal. After all these centuries, this man is tired of seeing the people around him die and wants a quieter life. To prove this, he adopts a child, making an impossible dream of paternity come true... The immortals cannot have heirs. But Kane, an evil immortal, awakes the warrior that slumbers in MacLeod.