A driver suffering from Tourette's syndrome is stopped by a motor officer of the French national police force. During the usual identity check, the man cannot control the verbal slips caused by his illness. The tone rises, and then, after learning the reasons for the driver's behavior, the police officer is forced to let the man go, who keeps insulting him.