Their classified ads were misleading ; they should never have met. Yet as soon as he sees her, all he can think of is to seduce her. To achieve this goal, he'll have to unflinchingly listen to the bizarre tales this eccentric Sheherazade has to tell... For her, he's ready for anything. Even the worst...