"Please, forgive me, but I hate Maurice Ravel's Bolero. That's the way it goes. But I can't help thinking with emotion of the man who, during fifteen minutes or so, with amazing application, gave the same repetitive beats to the drum in front of him, the Bolero Drummer. An unknown giant, he his the true hero of the century."