Just because you disappear it doesn't mean you're dead. Or that's what Tom, aged 8, has decided. He's now obsessed with only one thing: to find his mother who disappeared in a glacier in the Mont-Blanc range five years ago. Sent to live with his grandfather in the mountains, the city kid is ready to move mountains to find out the truth.