Tomorrow, is the end of the world. Outside, chaos reigns. Frank, radio presenter, decides to continue to emit, whatever happens, until the last moment. At the other end of the waves, the auditors who listen to Frank's, reassuring voice in the middle of the tumult. The hours pass, the tension rises, the end of the world approaches, inexorably. It's time. Frank looks through the window. A big crash rings.