Police inspector Léonetti, a tough, efficient policeman, has been sent to a second-rate police station after being reprimanded. There he is given a partner, young and beautiful Jeanne Dumas. The duo are soon assigned a very difficult mission: to find a man whose evidence is instrumental in convicting a murderer. They start searching throughout Paris...