Gustave Minda, better known as Gu, a dangerous gangster, escapes from jail. He goes to Paris to join Manouche and other friends, and get involved in a gangland killing. Before leaving the country with Manouche, Gu needs a final job to get some money. But that's not so simple when you have Inspector Blot tracking you, and have to deal with the consequences of the shooting in Paris...