The film begins with a daring robbery, masterminded by a gang of clever thieves. Unfortunately, once the heist is a fait accompli, the crooks begin bickering with one another. Gradually, the crooks kill each other off until only two are left. The thrilling climax takes place in a gaudy travelling carnival.