Mado loves Henry but is coveted by Bob Torquella, a dangerous gangster. The latter, mad with jealousy, is prepared to do everything to get rid of Henri. He and his accomplice involve him in a dangerous robbery. Henri is hurt and arrested by the police. But the young man, a weak character, denounces his accomplices. Two years later, the two gangsters run away from prison. Bob finds that Henri and Mado are husband and wife and have a daughter. In a panic, Henri runs for cover.